30. lokakuuta 2016

KUULUMISIA

Untitled

Moi! Tuli sellanen fiilis, että voisin kertoo tänne bloginkin puolelle miten mun syksy on lähtenyt rullaamaan.

Mulla tosiaan alkoi elokuussa abivuosi eli viimeinen vuosi lukio-opiskelua, Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin mua ei enää ensi vuonna löydä Raahesta. Oon tässä jo jonkin aikaa pyöritellyt eri jatko-opiskeluvaihtoehtoja, mutta luulen, että se ykköshakukohde on mulla selvä. Ens vuosi ja jatko stressaa vaan tosi paljon, sillä sen lisäksi, että mua kiinnostavia aloja ja kouluja on tosi vähän, haluisin löytää myös hyvän asuinpaikan elää ja urheilla. Urheilu on tällä hetkellä elämässä ykkössijalla ja haluun ehdottomasti katsoo kuin pitkälle mun rahkeet riittää, mut se edellyttää hyvää valmennusta ja treenipaikkoja. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin putkeen ja onnistun löytämään sekä hyvät opiskelu- että valmennuskuviot.

Syksyn kirjoitukset meni mulla onneksi tosi hyvin. Etenkin terkkaan mulla oli panostus ja se lähti YTL:lään E:nä, ja lyhyt matikka, jota sitten vähän vähemmän selailin M:nä. Tällä hetkellä kaikki stressi kouluun on takana ja mulla on käsillä tosi helppo jakso, ennenkun alan kertailla kevään kirjoituksia varten. Keväällä pitäis lähteä sit eväsretkelle psykan, äikän ja enkun kanssa.

Treenit mulla menee oikeestaan niin hyvin kuin mun rasitusvamman kanssa voi vaan mennä. Mun jalkaterän niveltulehduksen parantelu on ollut aika turhauttavaa ja ottaa aikansa, mutta vielä täältä tullaan. Juoksemaan en vaan ole päässyt vielä, mutta kaikenlaista korvaavaa on keksitty, oon esimerkiksi uinut paljon ja keskittynyt kehittämään yläkropan voimaa ja keskivartaloa. Motivaation kanssa ei ole kuitenkaan minkäänlaisia ongelmia, vaan eteenpäin mennään silti koko ajan ja en malta oottaa, että pääsen tekemään myös lajitreenejä ja juoksemaan. Tän kanssa ei vaan auta kiirehtiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rock On